پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » اعتراف روزنامه حکومتی اعتماد به بی کفایتی رژیم فاسد و تبهکار آخوندی: طی ۷۰ روز ۸ کارگر در ایران به دلیل فقر خودسوزی کردند

اعتراف روزنامه حکومتی اعتماد به بی کفایتی رژیم فاسد و تبهکار آخوندی: طی ۷۰ روز ۸ کارگر در ایران به دلیل فقر خودسوزی کردند

روزنامه حکومتی اعتماد در شماره روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد در یادداشتی از افزایش اقدام به خودسوزی و خودکشی بین کارگران در ایران خبر داد و عامل اصلی این اقدام را فقر و وضعیت بد معیشتی عنوان کرده است.

به نوشته این روزنامه، از ابتدای خرداد سال جاری تا ۹ مرداد، ۸ کارگر در اعتراض به مشکلات معیشتی، خود را به آتش کشیدند که علت اقدام به خودسوزی کارگران در ایران اخراج، تعديل، بلاتكليفی بابت قرارداد شغلی، بی‌پاسخ‌ماندن مطالبات و ناتوانی در تامين معيشت بوده است.

حسن راغفر، یکی از کارشناسان حکومتی نیز در همین رابطه در گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد اظهار داشت: «خودتخريبی يا خودكشی يك مساله دفعه‌ای نيست، بلكه مجموعه‌ای از عوامل بايد دست به دست هم بدهند تا فرد را به استيصال و نااميدي و فشار‌های گسترده برسانند. بايد توجه كرد كه عوامل متعددی انباشته شده‌اند تا فرد در اوج آسيب روحی مبادرت به خودكشی كند.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...