پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » جزئیات بیشتر از تله رژیم «گروگانگیر» جمهوری اسلامی برای یک شهروند بلژیکی و بازداشت وی برای تبادل او با دیپلمات تروریست، اسدالله اسدی

جزئیات بیشتر از تله رژیم «گروگانگیر» جمهوری اسلامی برای یک شهروند بلژیکی و بازداشت وی برای تبادل او با دیپلمات تروریست، اسدالله اسدی

رسانه‌های بلژیکی خبر دادند، رژیم جمهوری اسلامی چهار ماه پیش یک شهروند بلژیکی شاغل در سازمانی غیردولتی را دستگیر کرده است.

هویت این شهروند بلژیکی «الیویه وندکاستیل» امدادگر بلژیکی معرفی شده که در جریان «تله» رژیم تبهکار و گروگانگیر جمهوری اسلامی زیر عنوان “سفر گردشگری به ایران” توسط نیروهای این رژیم بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش، او مدتی در ایران به عنوان رئیس «سازمان امداد بین‌الملل ایران» مشغول به کار بود، اما پس از کناره‌گیری از این سازمان و بازگشت به اروپا، با ویزایی توریستی به این کشور باز می‌گردد.

بر اساس تحلیلهای ارائه شده، بازگشت او به ایران نتیجه تله نیروهای اطلاعاتی رژیم گروگانگیر جمهوری اسلامی برای بازداشت و مبادله او با اسد‌الله‌ اسدی، دیپلمات «تروریست» رژیم ولایت فقیه، محبوس در بلژیک است.

انتشار نام این این شهروند بلژیکی از آن جهت اهمیت دوچندانی دارد که پارلمان بلژیک امروز لایحه‌ای را برای «استرداد مجرمین» بین تهران و بروکسل بررسی می کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...