پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » حمله هو ایی اسرائیل به زاغه‌های اسلحه شبه‌نظامیان رژیم جمهوری اسلامی در سوریه

حمله هو ایی اسرائیل به زاغه‌های اسلحه شبه‌نظامیان رژیم جمهوری اسلامی در سوریه

جنگنده‌های اسرائیلی بامداد روز شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ یک محموله‌ تسلیحاتی متعلق به شبه‌نظامیان رژیم جمهوری اسلامی در بندر طرطوس سوریه را مورد هدف قرار دادند.

ارتش اسرائیل جمعه نیز به چندین زاغه‌ تسلیحاتی و سایت‌های نیروهای نیابتی رژیم جمهوری اسلامی در منطقه مصیاف در حومه حماه با ۸ موشک هوا به زمین حمله کرد.

در همین رابطه رسانه‌های وابسته به رژیم سوریه ضمن تایید حمله اسرائیل از شنیدن صدای انفجار در مناطق ساحلی جبله، طرطوس و بانیاس خبر دادند.

منابع موثق تلویزیون العربیه در این ارتباط گفتند، جنگنده‌های اسرائیلی چند زاغه‌های تسلیحاتی و یک محموله اسلحه رژیم جمهوری اسلامی را در سواحل بندر طرطوس بمباران کردند.

دیدبان حقوق بشر سوریه هم گزارش داد، اسرائیل مواضعی را در جاده وادی العیون در غرب و السویداء در جنوب شرقی مصیاف هدف قرار داده است.

طبق گزارش این سازمان حقوق بشری سوریه، حملات هوایی اسرائیل به آتش گرفتن مراکز نظامی شبه‌نظامیان وابسته به رژیم جمهوری اسلامی در این مناطق منجر شد.

دیدبان حقوق بشر سوریه به نقل از منابع سوری از اعزام تعدادی آمبولانس‌‌ به اماکن مورد هدف قرار گرفته توسط اسرائیل خبر داد.

طبق گزارش منابع نظامی رژیم سوریه حملات هوایی امروز اسرائیل به حومه حماه ۵ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...