پخش زنده
Home » اجتماعی و سیاسی » اعتراف وحشتناک روزنامه های حکومتی: ماهیانه ۶۰۰ الی ۷۰۰هزار نفر از طبقه متوسط به طبقه فرودست سقوط می‌کنند

اعتراف وحشتناک روزنامه های حکومتی: ماهیانه ۶۰۰ الی ۷۰۰هزار نفر از طبقه متوسط به طبقه فرودست سقوط می‌کنند

پشت‌پرده زباله که به طلای کثیف نیز معروف است، مافیای میلیاردی وجود دارد، عنوان روزنامه حکومتی همدلی است که فقر و فلاکت اقشار مردم به نقطه‌ای رسیده است که «زباله گردی» حتی به «کلان‌شهرها و روستاها» رسیده است.

همدلی نوشت: مشتری سطل‌های زباله آن‌قدر زیاد شده است که به‌نظر می‌رسد سطل‌های زباله کنونی در بسیاری شهرها، کفاف زباله‌گردها را نمی‌دهد. اگر گذری کوتاه به کوچه و خیابانهای پایتخت داشته باشید، از کودکان ۱۰ و ۱۱ساله گرفته تا پیرمردهای هفتاد و هشتاد ساله، از پسران جوان تا گروه‌های خانوادگی چند نفره و حتی زنان، از صاحبان وانت‌بارها، پیکان و پراید تا موتوردارها، چرخ‌دستی دارها، نان خشکی‌ها و پیاده‌های کیسه به دست را در میان زباله‌گردها مشاهده می‌کنید. .
همدلی با اشاره به فروپاشی اجتماعی ناشی از فقر و فلاکت در نظام مافیای آخوندی افزود: اما آن چیزی که امروز موضوع زباله‌گردی در کشور را بغرنج‌تر کرده است، افزایش زباله‌گردان و تسری این شغل در میان افراد بیشتری از جامعه است. .

این روزنامه حکومتی افزود؛ آن‌گونه که آسیب شناسان اجتماعی می‌گویند در حال حاضر ماهیانه ۶۰۰ الی ۷۰۰هزار نفر از طبقه متوسط به طبقه فرودست سقوط می‌کنند. تعداد جمعیت طبقه متوسط امروز به‌شدت کم شده است و طبق آمارها به‌واسطه گرانی و تورم خط فقر بین ۱۲ الی ۱۶میلیون تومان است که همین مسأله حاکی از حذف طبقه متوسط و تبدیل جامعه ایران به دو طبقه فرودست و ثروتمند شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

زینب زمان فعال حقوق زنان : «در زمان بازداشت دو بار مجبورم کردند که کامل برهنه شوم.»

زینب زمان فعال حقوق زنان، دختر “حسین زمان” خواننده همراستا با افشای تعرضات جنسی به ...